Tuesday 18 December 2012

Nape kau buat camni kat aku? 2..

ko kata ko nak ambik baju ko kt umah dulu tapi x... ko mungkir.. ary nie aku cdey sgat sbab waktu aku sedar dari tido aq turun tangga .. pastu aku nampak kau pakai baju raya aku...aku berdiam diri jek bab aq x nak ko trasa.,..semalam p0wn ko pakai baju raya aku..
                                         
                                                                     KEJADIAN SEMLAM

Semalam aku x sempat mandy so aku mandi kat opis lepas mandi tu diaorg lupa bawakkan baju aku ... aku x bawak sbb diaorg nak bawakan...tapi tak ko x bawak ... aku terpaksa kuarkan RM50 untuk beli sehelai kain... kain tu panjang aku jadikan baju and pakai dengan jaket abg ko...pastu petang sikit abang ko mintak jaket tu...aku terpaksa stay stengah jam dlm bilik bpak aku...sementara tunggu bju aq dalam kete tu ... aku ckap ngan ko camni..."ko pakai ah baju ko..bagi aku pakai baju aku" pastu ko jawab .. "ala,aku x nak pakai baju smlm " waktu tu aku cdey sgat ..sbaek bpak aq dtg cepat so aq dpat baju...

                                                                                   HARI INI

Tadi ko ngn akq-akq aku dah ms0k dlam kaunter..pastu aku ms0k lah...n akq ke-2 aku halau aku sbb dah sempit...padahal sepatutnya dia halau budak tu...I felt insulted and embarrassed...sebab kat situ ada makcik -makcik dari singapore.... kenapa ko wat cmni ?

No comments:

Post a Comment